2010年9月4日 星期六

其实。。。我

其實,
我只係一個細路仔,但係點解我條路咁難行。。。

其實,
我想變成一位靚仔,但係唸唸下就會好自然咁訓着咗~

其實,
我想做個有錢仔,可惜得果"想"字。。。

其實,
我好多朋友,但係真心嘅只係得果幾位。。。

其實,
我好想有個有温暖嘅家庭,但係可惜果天鍾意玩人~

其實,
要朋友對你好,首先你要對朋友好,有付出先會有回报。。。

其實,
我依然係一個锺意發白日夢嘅細路。。。

其實,
自己都唔愛自己,邊有資格講去愛一個人~

其實,
我好鍾意食辣,但係最後嘅結果係———胃痛~

其實,
我識得劉德華,但係劉德華唔識我。。。

其實,
肥好易,要瘦好難!

其實,
我唔係鍾意男仔,係你地講嘅姐~

其實,
我成日都係度笑,未必我好開心,可能我係度傷心緊~

其實,
講笑話俾人聽,未必會好笑。。。

其實,
我好姣~ 好貪靚 囧

沒有留言:

張貼留言